REGULAMIN SKLEPU
miody.radom.pl jest sklepem internetowym, którego właścicielem jest imię i nazwisko prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Nazwa firmy z siedzibą w Adres firmy, wpisaną do CEIDIG. Regulamin określa zasady zawierana transakcji w sklepie miody.radom.pl.
(podstawowe dane dotyczące w szczególności firmy, adresu i rodzaju działalności przedsiębiorcy)
§ 2
miody.radom.pl jest internetowym sklepem z produktami pszczelimi, za pośrednictwem którego zarejestrowani użytkownicy mogą nabywać oferowane produkty.
(określenie rodzaju i zakresu usług świadczonych drogą elektroniczną)
§ 3
Dokonywanie zakupów za pośrednictwem miody.radom.pl wymaga akceptacji plików cookie przez przeglądarkę użytkownika.
Serwis działa na prawidłowo skonfigurowanej przeglądarce Internet Explorer, Mozilla Forefox, Google Chrome bądź innej zaktualizowanej i odpowiednio skonfigurowanej przeglądarce.
(wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się usługodawca)
§ 4
Aby złożyć zamówienie, należy zarejestrować się na stronie sklepu (miody.radom.pl) i wypełnić wskazany na tej stronie formularz.
Zamówienie dokonywane jest przez wybór właściwego produktu, wybór ilości i kliknięcie znaku „dodaj”. Po potwierdzeniu wyboru, Użytkownik przenoszony jest na stronę wyboru sposobu płatności i sposobu odbioru zamówienia.
Odbiór zamówienia może być dokonany osobiście w siedzibie miody.radom.pl bez dodatkowej opłaty.
Zamówienie może być także dostarczone na adres wskazany przez Zamawiającego za odpowiednią opłatą wskazaną w cenniku dostawy. Wybór formy odbioru następuje po skompletowaniu zamówienia.
Po złożeniu zamówienia Zamawiający otrzyma mail bądź wiadomość sms (zgodnie z zaznaczoną podczas składania zamówienia opcją) potwierdzający przyjęcie zamówienia.
(warunki zawierania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną)
§ 5
Zamawiający - konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie dziesięciu dni od dnia dostarczenia przesyłki. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
W przypadku skorzystania z uprawnienia wzmiankowanego w punkcie 1 niniejszego paragrafu, Zamawiający – konsument zobowiązany jest odesłać dostarczone zamówienie w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w ramach zwykłego zarządu rzeczą sprzedaną, a miody.radom.pl zwraca na rachunek bankowy Zamawiającego – konsumenta należność za zwrócone zamówienie.
(warunki rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną; art. 7 ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności wyrządzonej przez produkt niebezpieczny)
§ 6
W przypadku, gdy okaże się, że dostarczony towar jest niezgodny z zamówieniem, Zamawiającemu przysługuje prawo do wymiany towaru na zamówiony bądź nowy.
Odesłanie zamówionego towaru następuje na rachunek miody.radom.pl, który pokrywa związane z tym koszty.
Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni. W przypadku uwzględnienia reklamacji, Zamawiającemu wysyłany jest nowy produkt w miejce niezgodnego z zamówieniem. W przypadku, gdy reklamacja nie zostanie uwzględniona, zamawiający reklamowany towar odsyła na własny koszt.
W sytuacji braku zamówionego a niewadliwego towaru, miody.radom.pl informuje o tym Zamawiającego mailem bądź telefonicznie. Wedle wyboru Zamawiającego – uiszczona należność jest zwracana na jego rachunek bankowy, albo wysyłany jest inny towar w tej samej cenie, wybrany przez Zamawiającego. Koszty przesyłek ponosi miody.radom.pl.